camka

Okeej..tydligen bara jag som skriver inlägg av oss tre? haha.
-
Aja, kom precis hem. Varit ute, i navet å överallt. ISKALLT för fan! Denna helgen ska jag fan inte göra någonting, bara slappa med nära och kära. Skulle på fest imån, med det blir inget av det fan för jag orkar verkligen inte. Istället ska jag hitta på något med mina kära vänner, Envera och Melisa R. Selma och Melisa M ska ju på festen så imån blir vi utan dem. Ska nog hyra film, beställa pizzor och bara feta ner oss med en massa snacks! Men wellwell det blir väll en skön, rolig och riktig skvaller kväll! :D Nu ska jag dra och käka fan ( jag säger typ fan i varje mening :s ), och sen ladda ner en film! Ha det bäst (:
Skolans cam är bäst!

Melisa R, Paul ( kineezo ) och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0