en underbar skit dag...

helloj!
går inte alls bra på bloggen nu ser jag, men jag måste verkligen få skriva av miig lite. idag har man inte gjort något speciellt faktiskt. skolan, hem och nu blir det plugg. har nämligen matte prov imon... lyckat... men nu ska vi inte skriva om plugg..
angående rubriken så kanske det är svårt och förstå. men det har varit allt möjligt idag. hatar onsdagar ! mina tankar räddade den faktiskt.
men nu har jag inte tid och skriva mer ska sätta igång med plugget nu på direkten så e jag nog klart tills klockan hinner slå 20.00 :D
puss heej / envera

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Kul att du är med :D

Jag skickar till dig när tävlingen är avslutad :)

2010-10-09 @ 20:05:29
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av ett presentkort på 300 kr hos talkingclothes.se är nu utsedd. Gå in och se om det var du som vann! :D

2010-10-28 @ 21:01:59
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0