lyckad löördag !

hejsan !
jag har inte skrivit på länge ser jag, och jag ser även att cama är mest aktiv här. men det är nämligen så att jag glömt bloggen helt :S ska försöka bli bättre på och skriva
jag har precis kommit från cama, har varit en riktigt lång dag så jag är faktiskt riktigt sliten nu... vill bara gå och lägga mig. men en lyckad dag har det varit iallafall. hade låååång sovmorgon, vaknade så pass sent att jag va tvungen och hoppa in i duschen direkt efter att jag vaknat och vi skulle gå och handla klockan 5 :$. sent blev det. blev mest en massa snack och två filmer, en riktig tjejkväll. älskar mitt liv ibland :)!
nu vet jag faktisk inte vad jag ska göra.. ska nog börja med att ta på mig något skönt och tvätta av mig sminket (inte för att jag har mycket men men) sedan får vi se. är riktigt trött så det blir nog och sova :)
pussheej / Envera
en bild på mig och min underbara baby (ni lär se många sådana här) <3
förresten så firade vi våran 2-årsdag i torsdags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0