camkaa

Såg att Envera lovade er att skriva ett inlägg innan hon lägger sig..men tyvärr så har hon somnat. Så då får jag väll göra det åt henne. Well, vart ska vi börja..? Hade figy-loppet idag, som var runt 6 km lång? Självklart sprang man hela rundan, utan att ens stanna en ända gång..duktigt av oss va? Hehe, naej nu ska vi inte ljuga. Vi kom i mål efter 58 minuter, vi va rätt snabba om ni jämför med vinnaren David som kom i mål på 22 minuter..hehe.
Sen stack vi hem, kom tillbaka till skolan igen vid halv ett, hade samhäll sen slutade vi. Onödig dag menmen.. Runt 6 stack vi till dansen, sen hem igen. puhh låååång berättelse, men de va min/våran dag de :) Nu ska jag se om jag hittar någon film att kolla på..pusspuss (:
Bjussar på en bild..har nt så många bilder på denna datorn, så ni får
nöja er med sega bilder!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

taack så jättemycket :D

2010-09-30 @ 08:34:58
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. gud vad roligt tack det värmer riktigt mycket <3!

2010-09-30 @ 16:15:17
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0