envera ;)

tjenare!
precis kommit hem nu, eller precis kanske jag inte borde säga. kom för ett tag sen.  va ute med cama (som i övrigt kommer driva denna bloggen med mig och melisa) melisa och nadde. Nu är det bara och ta dert lungt vi har haft en riktig tråkig dag ska jag säga er... slutar 20 i 3 på fredagar. Men iaf så ska jag berätta lite om mig själv. jag heter Envera och är 16 år gammal, bor i Värnamo och studerar första året på gymnasiet. Ni kommer få reda på mer saker om mig med tiden. Nu hade jag tänk och kolla på någon film, nu kan jag nämligen ta den stora datan efter som min yngre syster (låtsas syster) är på sigges så hon kommer nog sent i natt.
hej än så länge så hörs vi imon! :)

gonatt på er :)


även en bild på mig, tyvärr så hade jag bara denna bilden på denna datorn... lite tråkigt och lägga in samma bild som headern men den får duga än så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0