enveraaaaa

tjaba !
görs hos er ? själv gör ajg faktiskt inte så mycket...haft matte prov idag, gick inte alls bra känns det som, men vi får se. ifall det blir ett g blir jag överlycklig ! haha. men skit i det nu. idag har jag bara varit hemma och pluggat på engelskan har ju bara 3 dagar på mig med tanken på att jag inte kommer kunna plugga på torsdagen. min älskling och jag firar nämligen 2 år tsm då, jag älskar dig elvis <3!
ikväll hade jag tänk och vara uppe lite längre än vanligt och snacka med älsklingen har ju inte snackat med han under hela dagen med tanken på all plugg jag va tvungen och göra. brukar ju somna runt halv 11 :S inte för att jag vill utan för att mina ögon slocknar helt enkelt. fattar inte hur cama kan va uppe till 2 varje natt och sedan gå upp halv 7.
nu ska jag nog titta på tv eller ngt.
herrååå  !! :D
en  bild på mig och elvis i kroatien denna sommaren.
förresten jag kom nyss på att jag har sovmorgon imon till 10 :D en glad envera nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0